Diensten

De term Analyse wordt gebruikt voor zowel de software als de methoden waarmee organisatie data begrijpelijk maken. Ieder bedrijf genereert en verzameld ongelooflijke hoeveelheden data in allerlei vormen en maten. Neem bijvoorbeeld verkoopgegevens, statistische data, teksten, kwalitatieve data - en die komen uit veel verschillende bronnen.

Met datavisualisatie worden gegevens uit één of meerdere bronnen inzichtelijk gemaakt. Niet om hier alleen maar een mooier plaatje van te maken, maar juist om daadwerkelijk wat te kunnen gaan doen met alle data.

Conversie-optimalisatie is meer uit je bezoekers halen. Laat ze meer kopen, meer offerte aanvragen doen, meer van je producten bekijken.

Omdat iedereen anders in elkaar steekt is dit absoluut niet simpel. De één is heel gevoelig voor de mening van een ander, terwijl de ander juist zelf een afgewogen beslissing wil maken. Met behulp van cijfers, analyse, maar met name gezond verstand worden bezoekers geholpen.

Het verbeteren van websites èn campagnes vereist een andere blik. Hoe denkt de bezoeker, hoe maak je het haar zo gemakkelijk mogelijk? En nog belangrijker: hoe krijg ik die bezoeker zo ver dat er geconverteerd word: een aankoop, een download, een contactaanvraag...

 

Bekend met Analytics, maar benieuwd naar de extra mogelijkheden om het echt efficiënt te gebruiken?
Of om nog een stap verder te zetten - in zowel rapportages als betere implementaties.



Meer inzicht - meer rendement?.

antichaos.